Zakelijk Account FAQ

Zakelijk Account FAQ

Hieronder vind je de meest gestelde vragen voor wederverkopers

Speciaal voor onze (toekomstige) wederverkopers heeft Relaxxed.nl al een aantal vragen en antwoorden op een rijtje gezet. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op, zodat we je verder kunnen helpen aan een antwoord.

Algemeen

Wat is een Zakelijk Account?

Een Zakelijk Account bij Relaxxed is een aparte omgeving waarin (web)winkeliers of therapeuten onze warmtezakken in grote hoeveelheden tegen zeer gunstige prijzen kunnen inkopen.
De (web)winkelier verzorgt zelf de opslag, verkoop en verzending (naar de klant) van deze ingekochte producten.

Hoe maak ik een Zakelijk Account aan?

Een aanvraag voor een Zakelijk Account bij Relaxxed hier indienen. Zodra wij je aanvraag hebben ontvangen, gaan wij de gegevens handmatig controleren. Als alles in orde is, zullen wij je Zakelijke Account binnen 72 uur activeren. Je ontvangt per e-mail een bevestiging zodra je account aangemaakt is. Hierna kun je direct beginnen met verkopen.

Moet ik aan bepaalde eisen voldoen voordat ik een Zakelijk account kan aanmaken?

Het enige wat je nodig hebt om grote hoeveelheden van onze producten in te kopen is een bestaande (web)winkel of praktijk, een geldig KvK-nummer en een BTW-nummer. Vul deze gegevens dus in tijdens het registratieproces, zodat je voldoet aan de eisen die wij stellen aan nieuwe Zakelijke Accounts.

Hoe kan ik de zakelijke prijzen van alle producten zien?

Met een Zakelijk Account krijg jij heel veel korting over onze producten. Deze prijzen krijg je pas te zien wanneer je ingelogd bent met je “Zakelijke Account”. Heb je nog geen Zakelijke Account? Maak die dan snel hier aan!

Moet ik mij houden aan een vaste verkoopprijs?

Wij hanteren geen vaste verkoopprijzen voor onze producten. We kunnen je een overzicht sturen van adviesprijzen die we aanraden om te gebruiken bij de verkoop aan particulieren. Je bent vrij om zelf de uiteindelijke hoogte van de verkoopprijs te bepalen binnen je webwinkel of praktijk.

Bestellen & Betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Hoe je een bestelling plaatst vind je in een uitgebreid stappenplan op deze pagina.

Is er een minimumbedrag voor zakelijke bestellingen?

Nee, wij hanteren geen minimale aantallen of minimumbedragen voor zakelijke bestellingen. Alle producten in de webshop kunnen per stuk besteld worden.

Zijn er extra kosten aan een Zakelijk Account verbonden?

Nee, er worden geen extra kosten voor Zakelijke Accounts in rekening gebracht. Je betaalt alleen het bedrag voor product(en) + verzendkosten, zoals dat ook voor particulieren het geval is.

Voor Dropshippers hanteren wij andere prijzen en kosten. Meer informatie over Dropshipping vind je hier.

Met welke betaalmethoden kan ik betalen?

Met een Zakelijk Account kun je je bestelling betalen met iDEAL of Bankoverschrijving. iDEAL is een snelle en veilige betaling, waardoor wij je bestelling direct in behandeling kunnen nemen. Wij kunnen bij een bankoverschrijving pas de bestelling in orde maken als de betaling binnen is.

Distributie & Retouren

Hoelang duurt de levering van een bestelling?

Als je een bestelling plaatst, zullen wij er alles aan doen om de bestelling binnen 2 werkdagen in behandeling te nemen. Dit wil zeggen dat we ons uiterste best gaan doen om de bestelling binnen 2 werkdagen te versturen met PostNL of DHL.

Kan een bestelling ook aangetekend worden verzonden?

De wijze van verzending wordt bepaald per bestelling. Kleine bestellingen worden met pakketpost verzonden; grotere bestellingen met een (of meerdere) pallet(s). Wil je pakketpost verzekerd laten verzenden, dan kunnen wij dit tegen een meerprijs voor je regelen. Voor pallets is dit helaas niet mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op voordat je je bestelling plaatst.

Hoe gaan jullie om met retouraanvragen?

Voor Zakelijke Accounts wordt geen herroepingsrecht toegepast, zoals te lezen is in onze Algemene Voorwaarden.

Ik heb een product gekocht, maar jullie hebben het niet meer op voorraad. Wat nu?

Mocht het voorkomen dat je iets hebt besteld dat niet meer op voorraad is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als je niet wilt wachten tot het gekozen product terug op voorraad is, dan retourneren wij je direct het volledige bestelbedrag voor dat product. Wij houden onze voorraad echter nauwkeurig bij, dus de kans dat iets niet meer op voorraad is, is minimaal.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Momenteel is het niet mogelijk om zakelijke bestellingen buiten Nederland te plaatsen. Mocht het in de toekomst wel mogelijk worden om ook naar andere landen te verschepen, dan brengen we je daarvan tijdig op de hoogte.

Verpakking & Levering

Kan de bestelling geleverd worden op een ander adres?

Tijdens het bestelproces kan een ander afleveradres ingevoerd worden.
Hierover lees je meer op deze pagina.

Overig

Kan ik van iedere afzonderlijke bestelling een factuur toegestuurd krijgen?

Ja, voor iedere bestelling wordt een aparte factuur aangemaakt. Wanneer je met je Zakelijke Account bent ingelogd in de webshop, kun je al je facturen in “Mijn Relaxxed” inzien.

Voor welke doelgroep zijn de producten bedoeld?

De producten van Heat In A Click zijn geschikt voor meerdere doelgroepen. De belangrijkste doelgroepen zijn mensen met (spier)pijn in de nek/schouder/rug en mensen met chronische pijnen.
Daarnaast worden de warmtezakken ook door andere doelgroepen gebruikt, zoals door mensen met verminderde doorbloeding. (winter)sporters, jagers, ouders met baby’s en veel meer…

Doen jullie ook aan Dropshipping i.p.v. groothandel?

Ja, het is zeker mogelijk van onze ‘Dropshipping’-service gebruik te maken.
Voor meer informatie hierover kan je een kijkje nemen op onze Dropshipping
pagina.

Ik heb nog onbeantwoorde vragen. Waar kan ik deze stellen?

Als je nog vragen hebt waarvan het antwoord niet op deze pagina staat, dan kun je natuurlijk contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij proberen dan je e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.

Zakelijk Account FAQ was last modified: by admin